Friday, May 25, 2012

Stok May/June

Halfmoon Blood Marble
RM35 (SOLD)


Pair for Blood Marble (RM40) SOLD

HM Copper Red Base
RM30

HM Tribande Marble
RM30 (SOLD)

HM Black Sabbath
RM30 (Got Pair)

 Pair for Black Sabbath (RM30)


HM Black Fancy
RM35 (Got Pair)


Pair For Black Fancy (RM35) (SOLD)

Red Tiger HM
RM30 (SOLD)

HM Triband Butterfly
RM60 (SOLD)



HM Bicolour Butterfly
RM60

 HM Copper
RM60 (SOLD)

HM Bicolour
RM60(SOLD)

HM Triband Butterfly
RM35 (SOLD)

HM Bicolour Butterfly
RM60 (SOLD)
Yellow HM Female (RM40) (SOLD)


 HM Fancy Female (RM50)

2 comments:

  1. dulu masa kecik2 ada gak bela ikan laga nie...2 ekor...tiap2 hari saya tunggu dia beranak...last2 mati...sejak tu saya mmg dh tak minat lagi bela ikan...tapi sejak dua menjak nie cam teringin plak nak bela ikan betta nie...teringin nak jadi breeder pon ada gak...boleh tak ajarkan saya mcm mana nak ternak ikan nie? pasaran dia macam mana? n kalau nak hantar melalui pos plak macam mana? ikan tue tak mabok ke tergolek-golek n x mati ker kalau tak makan masa proses penghantaran 2?

    ReplyDelete
  2. Salam. Maaf x perasan soalan ni. Selalu tengok bahagian terbaru je. Apa pun terima kasih bertanya. Tahniah atas minat anda. Saya boleh memberikan serba sedikit bimbingan tentang cara menternak ikan ni sekiranya anda berminat, yg penting kena ada ikannya dlu la :). Secara ringkasnya ikan jantan yg byk berperanan dari menjaga telur sehingga anak besar atau sekurang2nya saya biarkan sehingga anak berumur 10 hari. Tentang penghantaran, anda boleh lihat bagaimana saya bungkus ketika ikan sampai ke tangan anda nanti. Dia boleh hidup sehingga seminggu tanpa makanan, jangan risau penghantaran ke Sabah pown saya hantar mengambil masa 3 hari sahaja.

    ReplyDelete